Elektromotor Dualsky EG/EGL XM2527EG-16 (2300KV)
Neohodnoceno
(motory každé velikosti mají navíc několik různých hodnot KV)
Technická data:
Délka (bez hřídele) | 27 | mm |
Průměr | 25 | mm |
Hmotnost | 36 | g |
Průměr statoru | 18 | mm |
Délka magnetů | 10 | mm |
Průměr hřídele | 3,17 | mm |
Montáž | M2,5/16/16 | mm |
Kv | 2200 | ot/min |
Max. výkon (15s) | 200 | W |
Proud max. (15s) | 24 | A |
Dop. regulátor | XC-22-Lite | |
Dop. vrtule pro 2S | 9x5, 9x6, 10x6 | |
Dop. vrtule pro 3S | 7x4, 8x4, 8x5 |
Kvalitní motor, určený především pro menší elektrovětroně. Vhodný speciálně pro třídy F5K, F5L (E-RES) a podobné.
Motor je navržen jako "krytá oběžka". Montuje se zevnitř na motorovou přepážku. Rotor je uložen uvnitř pevného pouzdra. To přináší řadu výhod.
Motor je navržen jako "krytá oběžka". Montuje se zevnitř na motorovou přepážku. Rotor je uložen uvnitř pevného pouzdra. To přináší řadu výhod.
- Napájecí kabely vycházejí ze zadního čela motoru. Často obtížná montáž kabelů, které vycházejí z předního čela, tak, aby se nemohly dostat do styku s rotorem (známý problém klasických oběžek) zcela odpadá. Pro montáž motoru stačí světlost přední části trupu 25mm.
- Průměr hřídele motoru bylo možno zvětšit na 3,17mm. Hřídel je odlehčená otvorem.
- Ložiska jsou robustnější, než u motorů s hřídelí 3mm. Jsou umístěna na koncích pouzdra. Jejich vzdálenost je větší, než u běžných oběžek s hřídeli uloženými "letmo".
- Ložiska jsou robustnější, než u motorů s hřídelí 3mm. Jsou umístěna na koncích pouzdra. Jejich vzdálenost je větší, než u běžných oběžek s hřídeli uloženými "letmo".
- Průměr předního čela motoru je 22mm, motorová přepážka může mít průměr již od 25mm.
Tyto výhody jsou podmíněny existencí krytu. Jeho hmotnost je ale velmi malá.
Průměr hřídele je 3,2mm.
Doporučené napájení 2S Lipol.
Kód | Kód: 2596 |
---|---|
Kategorie: | PŘÍSLUŠENSTVÍ RES |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář